Serwis narciarski

Oferta usług:

                     JETBOND

Elektroniczna regulacja wiązań

Jako nowość w serwisie wprowadziliśmy nową usługę testowania rzeczywistej siły wypięcia wiązań narciarskich. Wiązania regulujemy na maszynach szwajcarskiej firmy Montana. Taki test daje Państwu pewność, że siła wypięcia będzie precyzyjnie ustawiona, a Wasze wiązania są sprawne – co potwierdzamy certyfikatem wg. normy ISO 11088 JETBOND Montana.
Test rozpoczynamy od zebrania od Państwa informacji o wadze, wzroście, wieku i umiejętności. To pozwala nam na dokładne ustalenie siły wypięcia na skali DIN.Po zakończeniu diagnostyki otrzymują Państwo certyfikat, który potwierdza sprawność wiązań . Taki certyfikat może być wymagany przez ubezpieczycieli w krajach unijnych i stanowi podstawę do wypłacenia odszkodowania w razie wypadku.

  • ustawianie siły na maszynie JETBOND – od 45 zł
  • ustawianie siły wypięcia z tabeli – od 10 zł
  • smarowanie ślizgu na gorąco – od 15 zł
  • Podstawowy serwis nart – od 60 zł
  • uzupełnianie ubytków ślizgu – od 20 zł (w zależności od zniszczenia ślizgu)
  • wymiana klamry w bucie – od 40 zł
  • naprawy butów
  • montaż i demontaż wiązań z zastosowaniem renomowanych szablonów i wierteł

Regulamin serwisu narciarskiego i snowboardowego

  1. TERMIN ODBIORU, ZAKRES PRAC ORAZ WSTĘPNĄ WARTOŚĆ USŁUGI, USTALA SERWISANT W POROZUMIENIU Z KLIENTEM PODCZAS PRZYJĘCIA SPRZĘTU.
  2. SERWIS ZOBOWIĄZUJE SIĘ DO WYKONANIA USŁUGI MAJĄCEJ NA CELU POPRAWĘ WALORÓW UŻYTKOWYCH I ŻYWOTNOŚĆ SPRZĘTU NARCIARSKIEGO/SNOWBOARDOWEGO W USTALONYM TERMINIE.
  3. ZA UKRYTE WADY SPRZĘTU SERWIS NIE ODPOWIADA.
  4. DOSTARCZONY PRZEZ KLIENTA SPRZĘT POWINIEN BYĆ CZYSTY, TZN. BEZ ŚNIEGU, BŁOTA, KURZU, RDZY SPOWODOWANEJ DZIAŁANIEM SOLI DROGOWEJ. SERWISANT W TAKICH PRZYPADKACH MOŻE ODMÓWIĆ PRZYJĘCIA SPRZĘTU.
  5. SPRZĘT DO SERWISOWANIA PRZYJMUJEMY BEZ RZEPÓW I POKROWCÓW.
  6.  PRZECHOWANIE SPRZĘTU PO USTALONYM TERMINIE TRAKTOWANE JEST, JAKO USŁUGA MAGAZYNOWA: OPŁATA WYNOSI 3 ZŁ ZA DOBĘ OD PARY NART LUB SNOWBOARDU. SERWIS NIE ODPOWIADA ZA KONSEKWENCJE NIETERMINOWEGO ODBIORU SPRZĘTU. PO 3 MIESIĄCACH OD DATY PRZYJĘCIA, SPRZĘT ZOSTANIE PRZEKAZANY DO DEPOZYTU BEZ INFORMOWANIA KLIENTA (art. 467 i następne Kodeksu Cywilnego)
  7.  USŁUGA EKSPRESOWA: DO 4 GODZ. ROBOCZYCH, LUB W CZASIE WEEKENDU (OPŁATA WG CENNIKA + 30%).
  8. USŁUGA POZA GODZINAMI PRACY: OPŁATA WG CENNIKA + 50%.
  9. KLIENT ODDAJĄC SPRZĘT DO NASZEGO SERWISU AKCEPTUJE WSZYSTKIE PUNKTY REGULAMINU.